Článek Mediář.cz: „Tečka za koronavirem.“ Kampaň k očkování dodá asociace agentur
Webový portál Médiář, který se zabývá novinkami ze světa marketingu a medií, přinesl informace o nové kampani k očkování proti koronaviru. Celostátní kampaň bude realizována prostřednictvím Asociace komunikačních agentur (AKA), která zaštiťuje iniciativu nesoucí název Cesta ven. Cesta ven je tvořena několika agenturami, které představily jednotnou strategii kampaně:
Kampaň má za cíl vysvětlit a odstranit zbytečné obavy obyvatel České republiky ohledně očkování. V další fázi, kdy budou dostupné vakcíny, chce strategie obyvatele vybídnout k samotnému očkování. Kampaň se bude opírat o autentické příběhy lidí a lékařů, má za ambici dát cílové skupině odpovědi na její otázky.
"Udělejme tečku za koronavirem" je hlavním sloganem a posláním celé kampaně. Tečka je v kampani všudepřítomná a dle ředitele AKA, Marka Hlavicy, představuje začátek a konec. V článku se dočtete o pozadí vzniku kampaně, o jejím financování nebo o vizuální stránce.
Podrobné představení kampaně naleznete zde.
Článek na webu Mediář.cz zde.
Sdílet na facebook